close
چت روم
بهترین های روز
پنجشنبه 29 شهریور 1397
پرورش اندام
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
مجله خبری روز
بهترین فیلم ها
مدل طلا و جواهر
بهترین بازی های کامپیوتر
نمونه سوالات دبیرستان
دکوراسیون
درخواست تحقیق
نت و تبلچر
فیلم
آمار سایت
  • اطلاعات
  • امروز : پنجشنبه 29 شهریور 1397
  • آی پی شما : 54.80.83.123
  • مرورگر شما :
  • اتاق آرزو
    محل تبلیغ شما










    نظر سنجی
    ارزیابی شما از سایت چگونه است؟




    آرشیو ماهانه
    هایپرتمپ دات آی آر
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    ۶ چیزی که هر ورزشکار باید در مورد کراتین بداند
  • تعداد بازدید : 129
  • ۶ چیزی که هر ورزشکار باید در مورد کراتین بداند

    به نظر شما چرا کراتین یک مکمل پُرطرفدار بدنسازی به شمار می آید؟ جواب آن بسیار ساده است، تحقیقات ثابت کرده اند کراتین پیشرفت های جالبی در عملکرد ورزشکاران بوجود می آورد. کراتین یک ماده طبیعی است که در گوشت قرمز و ماهی وجود دارد. این ماده خستگی را کاهش داده و عملکرد را در یک تمرین یا فعالیت شدید بهبود می ببخشد. اما این فقط ظاهر قضیه است.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : پنجشنبه 18 دي 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    ۸ اشتباهی که از رشد عضلات جلوگیری می کند
  • تعداد بازدید : 114
  • ۸ اشتباهی که از رشد عضلات جلوگیری می کند

    هدف از تمرینات سخت، پرورش و رشد بیشتر عضلات و همچنین از بین بردن چربی های اضافه بدن است. اما پیش می آید با وجود اینکه سخت تمرین می کنید، گذشته از اینکه نتیجه نمی گیرید، بلکه عضلات دچار توقف در رشد می شوند و حتی عضلات تونیسیته (حالت طبیعی انقباض ملایم عضلات مخطط که تا قبل از دست‌خوردگی عصب آن به همان حال وجود دارد.) خود را نیز از دست می دهند! مواردی که در این مطلب به آن اشاره می کنیم، جزو کارهای هستند که باعث توقف رشد عضلات می شوند

    نویسنده : saeed.da تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    ۹ ماده ی غذایی عالی برای بدنسازی و تناسب اندام
  • تعداد بازدید : 161
  • ۹ ماده ی غذایی عالی برای بدنسازی و تناسب اندام

    ۹ ماده ی غذایی عالی برای بدنسازی و تناسب اندام

    نویسنده : saeed.da تاریخ : جمعه 14 آذر 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    چه دلایلی باعث می شوند که نمی توانید وزن کم کنید
  • تعداد بازدید : 132
  • چه دلایلی باعث می شوند که نمی توانید وزن کم کنید

    چه دلایلی باعث می شوند که نمی توانید وزن کم کنید

    نویسنده : saeed.da تاریخ : جمعه 14 آذر 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    ۵ باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام
  • تعداد بازدید : 204
  • ۵ باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام

    در باشگاه های ورزشی ممکن است فردی به شما بگوید که یک تمرین ورزشی خاص در حالی که بسیار هم صحیح می باشد، کارایی ندارند! چرا که این احتمال وجود دارد که خود او این نوع تمرینات را درست انجام نداده باشد. بهترین گزینه برای شما این است که در مورد تمرینات از کارشناسان ورزش و تناسب اندام سوال کنید. امروزه بسیاری از باشگاه ها از مربیان متخصص برخوردارند، که می توانند در این راه به شما کمک کنند و در مورد نحوه صحیح انجام تمرینات ورزشی مشاوره های تخصصی به شما ارائه دهند. راه دیگر آن مطالعه در این زمینه است. در این مطلب شما را با چند باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام آشنا می کنیم.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    فواید تخم مرغ برای سلامتی و تقویت بدن
  • تعداد بازدید : 140
  • فواید تخم مرغ برای سلامتی و تقویت بدن

    تخم مرغ یکی از مواد غذایی رایج است که تنوع غذایی زیادی هم دارد. تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین، کربوهیدرات­، کلسیم، آمینواسیدهای ضروری، ویتامین­، اسیدهای چرب، بیوتین (یکی از ویتامین­های گروه B)، فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن، ید، منگنز و روی است، همچنین زرده تخم مرغ منبع طبیعی ویتامین D است. از آنجایی که تخم­ مرغ­ دارای همه مواد مغذی حیاتی که برای ساختن یک بدن سالم ضروری می باشد، هست، پس باید آن را در صبحانه خود جای دهید. بعضی­ ها ترجیح می­ دهند املت یا تخم­ مرغ آب­پز بخورند، اما متخصصین تغذیه تخم­ مرغ خام را بیشتر از پخته شده یا هر نوع دیگر به شما توصیه می­ کنند. در اینجا برخی از فواید مهم تخم مرغ را برای شما توضیح می دهیم.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : تغذیه وسلامت , پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    توصیه های در برنامه غذایی برای عضله سازی
  • تعداد بازدید : 174
  • توصیه های در برنامه غذایی برای عضله سازی

    همانقدر که تمرینات حرفه ای برای عضله سازی مهم هستند، تغذیه نیز از این اهمیت برخوردار است. شما می توانید به هر شدتی که دوست دارید در  باشگاه تمرین کنید، اما اگر توجه و تلاشی برای زمان های غذایی و آنچه که می خورید نداشته باشید، تمام تمرینات سخت شما بی نتیجه بوده و به هدر خواهد رفت. رویکرد مشترک بدنسازی، خوردن ۶ وعده غذایی در طول روز است که با مصرف مقدار زیادی کالری به رشد عضلات کمک می کند.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : تغذیه وسلامت , پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    نکاتی برای افزایش انعطاف پذیری
  • تعداد بازدید : 153
  • نکاتی برای افزایش انعطاف پذیری

    نکاتی برای افزایش انعطاف پذیری

    نویسنده : saeed.da تاریخ : یکشنبه 12 مرداد 1393 امتیاز :
    موضوعات : پرورش اندام ,
    ادامه مطلب