close
چت روم
بهترین های روز
سه شنبه 27 شهریور 1397
تغذیه وسلامت
برترین کاربر ماه
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
  • هنوز مشخص نشده است
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
مجله خبری روز
بهترین فیلم ها
مدل طلا و جواهر
بهترین بازی های کامپیوتر
نمونه سوالات دبیرستان
دکوراسیون
درخواست تحقیق
نت و تبلچر
فیلم
آمار سایت
  • اطلاعات
  • امروز : سه شنبه 27 شهریور 1397
  • آی پی شما : 54.198.23.251
  • مرورگر شما :
  • اتاق آرزو
    محل تبلیغ شما










    نظر سنجی
    ارزیابی شما از سایت چگونه است؟




    آرشیو ماهانه
    هایپرتمپ دات آی آر
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    تبلیغات متنی
    نکاتی مهم و اساسی در ارتباط با کاهش جوشها
  • تعداد بازدید : 614
  • نکاتی مهم و اساسی در ارتباط با کاهش جوشها

    اشعه های UV  نور خورشید برای بدن ما بسیار خطرناک  است و  ریسک ابتلا به سرطان پوست،پیری پوست و چین و چروک زود هنگام را خیلی زیاد میکند

     

     

    تازه های ورزش و سلامت
  • تعداد بازدید : 127
  • تازه های ورزش و سلامت

     برای همه ما کاملا" روشن است که هر چه علم بیشتر پیشرفت می کند، میزان دسترسی به منابع علمی برای سلامتی و زندگی بهتر نیز، بیشتر می شود. اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم خواهید دید که برای دسترسی به منابع یک موضوع باید چند جلد کتاب مطالعه می شد! اما با کمک تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، دسترسی به آن نیز خیلی راحت شده و شما به راحتی می توانید با نصب یک اپلیکیشن اطلاعات مفید زیادی را در عرض چند دقیقه مطالعه کنید.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : بهداشت و روان , تغذیه وسلامت ,
    ادامه مطلب
    فواید تخم مرغ برای سلامتی و تقویت بدن
  • تعداد بازدید : 140
  • فواید تخم مرغ برای سلامتی و تقویت بدن

    تخم مرغ یکی از مواد غذایی رایج است که تنوع غذایی زیادی هم دارد. تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین، کربوهیدرات­، کلسیم، آمینواسیدهای ضروری، ویتامین­، اسیدهای چرب، بیوتین (یکی از ویتامین­های گروه B)، فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن، ید، منگنز و روی است، همچنین زرده تخم مرغ منبع طبیعی ویتامین D است. از آنجایی که تخم­ مرغ­ دارای همه مواد مغذی حیاتی که برای ساختن یک بدن سالم ضروری می باشد، هست، پس باید آن را در صبحانه خود جای دهید. بعضی­ ها ترجیح می­ دهند املت یا تخم­ مرغ آب­پز بخورند، اما متخصصین تغذیه تخم­ مرغ خام را بیشتر از پخته شده یا هر نوع دیگر به شما توصیه می­ کنند. در اینجا برخی از فواید مهم تخم مرغ را برای شما توضیح می دهیم.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : تغذیه وسلامت , پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    توصیه های در برنامه غذایی برای عضله سازی
  • تعداد بازدید : 173
  • توصیه های در برنامه غذایی برای عضله سازی

    همانقدر که تمرینات حرفه ای برای عضله سازی مهم هستند، تغذیه نیز از این اهمیت برخوردار است. شما می توانید به هر شدتی که دوست دارید در  باشگاه تمرین کنید، اما اگر توجه و تلاشی برای زمان های غذایی و آنچه که می خورید نداشته باشید، تمام تمرینات سخت شما بی نتیجه بوده و به هدر خواهد رفت. رویکرد مشترک بدنسازی، خوردن ۶ وعده غذایی در طول روز است که با مصرف مقدار زیادی کالری به رشد عضلات کمک می کند.

    نویسنده : saeed.da تاریخ : دوشنبه 03 شهريور 1393 امتیاز :
    موضوعات : تغذیه وسلامت , پرورش اندام ,
    ادامه مطلب
    مصرف هورمون و مکمل های نیروزا در بدنسازی چه عوارضی دارد؟
  • تعداد بازدید : 149
  • مصرف هورمون و مکمل های نیروزا در بدنسازی چه عوارضی دارد؟

     

    مصرف هورمون و مکمل های نیروزا در بدنسازی چه عوارضی دارد؟

    نویسنده : saeed.da تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 امتیاز :
    موضوعات : تغذیه وسلامت ,
    برچسب ها : ورزش , بدنسازی ,
    ادامه مطلب
    ۱۵ توصیه برای تناسب اندام و کاهش وزن
  • تعداد بازدید : 156
  • ۱۵ توصیه برای تناسب اندام و کاهش وزن

     

    تناسب اندام یکی از فاکتورهای زیبای است و فکر می کنیم همه شما دوست دارید اندامی متناسب و خوش فرم داشته باشید و بتوانید به راحتی از شر اضافه وزن خلاص شوید. اما با دست روی دست گذاشتن و فقط مطالعه مطالب در این حوزه بدون شک نتیجه ای نخواهید گرفت.